Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Nov 2024 15:30:03 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/13327 aadressile Harju maakond, Kiili vald, Kangru 
alevik, Kergliiklustee T11// Viimsi metskond 52// Luige alevik, 15 
Tallinn-Rapla-Türi tee T1// Saku vald, Männiku küla, 10// Tallinn, Nõmme 
linnaosa, Riida tn 1// Riida tänav// Viljandi maantee T14// T21// T7// T8// 
Viljandi mnt 34// 36a// 45// 45a// 47// 49// 51, Harju maakond, Tallinn, 
Nõmme linnaosa, Viljandi mnt 51, Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, 
Viljandi maantee T8// Viljandi mnt 45a// 47, Harju maakond, Tallinn, Nõmme 
linnaosa, Viljandi maantee T21// T8// Viljandi mnt 43e// 45// 45a// 47, 
Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Viljandi maantee T8// Viljandi mnt 
47// 51, Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Viljandi maantee T8// 
Viljandi mnt 47// 51, Harju maakond, Tallinn, Nõmme linnaosa, Viljandi 
maantee T8// Viljandi mnt 47 (Tugimaantee nr 15 km 4,50-6,68; Kangru 
Liiklussõlm - OR0350, Imbtiik, Müratõke, Elekter, Telia sidekaabel, Elisa 
sidekaabel, Elisa sidekaabel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27170727>  (menetlus nr: 
458492), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (ENE-LIIS 
BACHMANN-BONFANTI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister